Facultatea:

Facultatea de Științe Socio-Umane

Tema lucrării:

Evoluția conceptului de calitate și impactul acestuia în industrie: de la revoluția japoneză la standardele ISO 9000, studiu de caz asupra companiei Amway

Numărul de pagini:

15

Rezumat

Lucrarea de licență se concentrează pe conceptul de calitate și evoluția acestuia, cu accent pe impactul pe care revoluția japoneză în domeniul managementului calității și orientarea clienților spre calitate l-au avut asupra întreprinderilor occidentale. Se evidențiază schimbările în viziunea întreprinderilor asupra calității, de la prioritizarea costurilor și livrărilor la importanța satisfacerii clienților. Normele ISO 9000 sunt prezentate ca standarde internaționale pentru asigurarea și managementul calității. Se analizează caracteristicile de calitate ale produselor și serviciilor, precum și modalitățile de asigurare a calității acestora. Compania Amway este prezentată în detaliu, inclusiv istoricul său, produsele și serviciile oferite, organigrama și analiza SWOT. Lucrarea abordează, de asemenea, aspecte legate de sistemele de asigurare a calității și beneficiile aduse de implementarea acestora.

Cuprins:

Capitolul I: Conceptul de calitate şi evoluţia acestuia

1.1 Revoluţia japoneză în managementul calităţii

1.2 Caracteristicile de calitate ale produselor şi serviciilor

1.2.1 Caracteristicile calităţii produselor

1.2.2 Caracteristicile calităţii serviciilor

1.3 Modalităţi de asigurare a calităţii produselor şi serviciilor

1.3.1 Asigurarea calităţii prin control

1.3.2 Asigurarea calităţii prin metode statistice

1.3.3 Asigurarea calităţii prin motivarea personalului

1.3.4 Promovarea conceptelor integratoare de asigurare a calităţii

Capitolul II: Prezentarea companiei Amway

2.1 Scurt istoric. Internaţional şi naţional

2.2 Prezentarea companiei. Produse şi servicii

2.2.1 Descrierea produselor Amway

2.3 Prezentarea organigramei

2.3.1 Nutrilite

2.3.2 iCook

2.3.3 Artistry

2.3.4 eSpring

2.3.5 Alticor

2.3.6 Access

2.4 Analiza SWOT

2.4.1 Oportunităţi

2.4.2 Ameninţări

2.4.3 Puncte tari

2.4.4 Puncte slabe

Universitatea_Crestina_Dimitrie_Cantemir_Asigurarea_calitatii_serviciilor_in_cadrul_firmei_Amway_2013-2016_65.pdf

Facultatea:

Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir

Tema lucrării:

Asigurarea calității serviciilor în cadrul firmei Amway

Numărul de pagini:

65

Rezumat

Lucrarea analizează aspectele legate de asigurarea calității serviciilor în cadrul companiei Amway. Studiul abordează conceptele fundamentale privind calitatea produselor și serviciilor, tehnicile de îmbunătățire a calității, precum și standardele internaționale aplicabile. Se prezintă analiza SWOT a companiei și diverse metode de asigurare a calității, inclusiv perspectivele clienților și strategiile de îmbunătățire a satisfacției acestora.

Cuprins:

1. Considerații generale de asigurare a calității

(Definirea noțiunii de calitate, caracteristicile calității produselor și serviciilor, metodele de asigurare a calității.)

2. Prezentarea companiei Amway

2.1 Scurt Istoric

(Evoluția companiei la nivel internațional și național.)

2.2 Produse și servicii

(Descrierea portofoliului de produse și servicii, inclusiv Nutrilite, Artistry, și eSpring.)

2.3 Prezentarea organigramei

(Structura organizatorică și diviziile principale.)

2.4 Analiza SWOT

(Oportunități, amenințări, puncte tari și puncte slabe.)

3. Modalități de asigurare a calității serviciilor și produselor

3.1 Standardele calității

(Implementarea standardului ISO 9001:2008 și managementul calității.)

3.2 Tipologia serviciilor

(Clasificarea serviciilor în funcție de metodele de furnizare și raportul capital-muncă.)

3.3 Părerea clienților

(Feedback-ul clienților despre produsele și serviciile Amway.)

4. Concluzii

(Sinteza principalelor concluzii privind eficiența strategiilor de asigurare a calității.)

Caută printre cele peste 1000 de lucrări disponibile pe site-ul nostru!

Ți se pare prea complicat ?

Scapă de griji !

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *