Studiul ofertei unei firme de turism și a modalităților ei de promovare

 

Facultatea : Turism
Tip : Licență ( Real )
Nr.Pagini : 62 de pagini
Nota finală 10/10
Preț 2700 RON

Descriere scurtă :

Această lucrare de licență din cadrul Facultății de Științe Economice, se axează pe analiza ofertei unei firme de turism și a strategiilor sale de promovare.

În Capitolul I, lucrarea explorează în detaliu oferta de servicii turistice, cuprinzând diverse aspecte precum conceptul de ofertă de turism, produsul turistic, oferta de transport turistic, oferta de cazare turistică și oferta de servicii turistice de agrement.

Capitolul II este dedicat examinării formelor și mijloacelor de promovare a ofertei de servicii turistice, aruncând o privire asupra diferitelor forme de publicitate, strategiilor de promovare a vânzărilor și rolului relațiilor publice.

Analiza devine mai specifică în Capitolul III, care se concentrează pe oferta de servicii turistice a unei anumite agenții de turism. Capitolul detaliază obiectul de activitate, organizarea și managementul resurselor umane ale agenției, precum și oferta de turism pe piața internă și internațională.

În final, în Capitolul IV, lucrarea se ocupă de promovarea ofertei turistice a agenției de turism, examinând diferite forme și modalități de promovare și analizând eficiența acestor strategii.