Modificari comportamentale induse de reclama TV

 

Facultatea : Marketing
Tip : Licență ( Umanistic )
Nr.Pagini : 90 de pagini
Nota finală 10/10
Preț 3200 RON

Descriere scurtă :

Această lucrare de licență investighează modul în care reclama TV influențează comportamentul de cumpărare al consumatorilor. Studiul a identificat că reacția la reclame variază în funcție de factori individuali, cum ar fi contextul socio-cultural, temperamentul și structura personalității.

O constatare cheie este că persoanele extroverte sunt mai receptive la reclame. Cercetarea a relevat, de asemenea, că copiii pot avea un impact semnificativ asupra comportamentului de cumpărare, iar erotismul din reclame este perceput în general ca acceptabil și plăcut de majoritatea respondenților.

Toate ipotezele propuse s-au confirmat, sugerând că reclamele modifică comportamentul consumatorilor, chiar și când aceștia cred că acționează din proprie inițiativă. Lucrarea sugerează că puterea reclamelor ar putea fi utilizată pentru beneficiul societății, cum ar fi în educație, asistență socială și medicală, îmbunătățind conștientizarea individuală și colectivă și susținând programe sociale.