|
Facultatea : | Pedagogie |
---|---|
Tip : | Licență ( Umanistic ) |
Nr.Pagini : | 71 de pagini |
Nota finală | 10/10 |
Preț | 2300 RON |
Descriere scurtă :
Lucrarea abordează tema implicării formative ale combinării metodelor tradiționale și moderne în educația preșcolarilor, evidențiind modul în care această abordare mixtă poate contribui la dezvoltarea complexă a copiilor înainte de începerea școlii. Prima parte a lucrării stabilește fundamentele teoretice, prezentând metodele didactice specifice învățământului preșcolar, atât cele tradiționale, cât și cele moderne.
În continuare, lucrarea explorează aplicarea acestor metode în activitățile cu scopul de educare a limbajului, subliniind rolul lor în dezvoltarea limbajului și pregătirea pentru școală. Se discută, de asemenea, importanța metodelor interactive de grup și se prezintă metodologia cercetării efectuate pentru a susține ipotezele lucrării.
Capitolele următoare descriu organizarea cercetării, obiectivele, ipoteza, variabilele independente și dependente, metodele de cercetare utilizate, eșantionul de subiecți și de conținut. Se detaliază desfășurarea experimentului, inclusiv etapele constatative, experimentale și de control.
În final, se prezintă și se interpretează rezultatele cercetării, evidențiind strategia de verificare și evaluare a rezultatelor obținute. Lucrarea se încheie cu concluzii care sintetizează constatările și subliniază importanța combinării metodelor didactice în contextul educațional preșcolar.