Facultatea:

Facultatea de Științe Socio-Umane

Tema lucrării:

Planificarea strategică a politicii de promovare în cadrul Î.M. „Efes Vitanta Moldova Brewery” S.A. din Republica Moldova: Analiza și eficientizarea strategiilor promoționale

Numărul de pagini:

81

Rezumat

Lucrarea de licență abordează tema planificării strategice a politicii de promovare în cadrul Î.M. “Efes Vitanta Moldova Brewery” S.A. Lucrarea începe prin prezentarea bazele teoretice privind planificarea strategică, politica de promovare și mixul promoțional. Analiza politicii de promovare în contextul activității de marketing a întreprinderii este următorul pas, inclusiv analiza SWOT a Î.M. “Efes Vitanta Moldova Brewery” S.A. și planificarea activității. Eficientizarea planificării strategice a politicii de promovare este discutată în ultima parte a lucrării, cu evaluarea strategiilor promoționale folosite și propuneri de îmbunătățire a politicii de promovare. Lucrarea se încheie cu concluzii și propuneri de îmbunătățire a politicii de promovare, având ca obiectiv creșterea vânzărilor și menținerea relațiilor cu clienții. Prin planificare strategică și eficientizare a politicii de promovare, Î.M. “Efes Vitanta Moldova Brewery” S.A. poate face față concurenței și asigura o poziție puternică pe piața berii din Republica Moldova.

Cuprins:

1. BAZELE TEORETICE PRIVIND PLANIFICAREA STRATEGICĂ ȘI POLITICA DE PROMOVARE

1.1 Planificarea strategică la nivel de întreprindere și unitate

1.2 Mixul promoțional și strategii ale politicii de promovare

II. ANALIZA POLITICII DE PROMOVARE ÎN CONTEXTUL ACTIVITĂȚII DE MARKETING A Î.M. “EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY” S.A.

2.1 Analiza activităţii economice a Î.M. “Efes Vitanta Moldova Brewery” S.A.

2.2 Analiza mediului de marketing și analiza SWOT ale Î.M. “Efes Vitanta Moldova Brewery” S.A.

2.3 Planificarea politicii de promovare şi organizarea activităţii Î.M. “Efes Vitanta Moldova Brewery” S.A.

III. EFICIENTIZAREA PLANIFICĂRII STRATEGICE A POLITICII DE PROMOVARE ÎN CADRUL Î.M. “EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY” S.A.

3.1 Evaluarea strategiilor politicii de promoționale folosite în cadrul Î.M. “Efes Vitanta Moldova Brewery” S.A.

3.2 Strategii, alternative, propuneri de perfecţionare a planului promoțional și politicii de promovare în cadrul Î.M. “Efes Vitanta Moldova Brewery” S.A.

CONCLUZII SI PROPUNERI

BIBLIOGRAFIE

ANEXE

Prezentare generală extinsă

💡 Rezumatul documentului oferă o imagine clară asupra principalelor idei și informații. Acesta este structurat pentru a fi ușor de înțeles și integrat pe platformele web, cu un accent pe punctele cheie și detalii relevante.

🔍 Puncte cheie

  • 📈 Descrierea principalelor concepte
  • 💬 Detalii importante și explicații suplimentare
  • 📊 Exemple și studii de caz
  • 🚀 Impactul asupra domeniului relevant

🔑 Informații suplimentare

Aceste informații pot include date de context, soluții propuse, sau clarificări ale unor concepte tehnice esențiale pentru înțelegerea documentului. Utilizatorii vor găsi răspunsuri la întrebările comune și la aspectele importante tratate.

🌐 Concluzii

În final, documentul aduce o concluzie solidă asupra subiectului, propunând direcții de acțiune sau soluții. Acestea sunt prezentate clar și concis pentru o aplicabilitate imediată.

📑 Resurse și Linkuri

  • 📘 [Resursa 1](#)
  • 📚 [Resursa 2](#)
  • 🌐 [Link important](#)

Caută printre cele peste 1000 de lucrări disponibile pe site-ul nostru!

Ți se pare prea complicat ?

Scapă de griji !

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *