Facultatea:

Facultatea de Științe Socio-Umane

Tema lucrării:

Manipularea prin mass-media: Impactul și tehnicile utilizate pentru influențarea opiniei publice

Numărul de pagini:

43

Rezumat

Lucrarea de licență se concentrează pe modul în care mass-media influențează realitatea și manipulează opinia publică. Autorul explorează diverse tehnici de manipulare folosite în mass-media, precum selecția subiectelor difuzate, publicitatea și trucajele din presă. De asemenea, este analizată relația dintre mass-media și industria auto, precum și impactul media asupra disfuncțiilor alimentare și a formelor corpului. Studiul include și tehnici de manipulare subtilă, cum ar fi piciorul în ușă, trântitul ușii în nas și amorsarea. Mai mult, lucrarea examinează impactul mass-media asupra societății și democrației, evidențiind rolul mass-media în manipularea maselor și formarea opiniei publice.

Cuprins:

CAPITOLUL 1: STADIUL ACTUAL AL CUNOASTERII

1.1 Definiția manipulării

1.2 Devieri de la funcția inițială a mass-mediei

1.3 Cazul agenției de presă Reuters

1.4 Apelul Colegiului Psihiatrilor

1.5 Impactul mass-mediei asupra dezvoltării unui stil de alimentație nesănătos

CAPITOLUL 2: TEHNICI DE MANIPULARE

2.1 Piciorul în ușă

2.2 Tehnica contactului fizic sau a atingerii

2.3 Trântitul ușii în nas

2.4 Amorsarea

2.5 Cheltuiala inutilă sau capcana ascunsă

2.6 Mesajele subliminale

2.7 Familiarizarea cu o persoană, un obiect, etc.

2.8 Tactica stresării și tracasării fizice

2.9 Hiperbolizarea

2.10 Minimalizarea

2.11 Legea dovezii sociale

CAPITOLUL 3: MASS-MEDIA ȘI MANIPULAREA

3.1 Definiția comunicării de masă

3.2 Domeniul mass-media și importanța accesului echitabil la informație

3.3 Manipularea prin mass-media și influența asupra masei

3.4 Gânditorii mass-media și teoria manipulării subconștientului

3.5 Principalele companii deținătoare de mass-media din SUA

BIBLIOGRAFIE

Facultatea:

Facultatea de Economie

Tema lucrării:

Manipularea maselor prin intermediul mass-media

Numărul de pagini:

41

Rezumat

Lucrarea examinează manipularea maselor prin intermediul mass-media, analizând modalitățile prin care informațiile și tehnicile de comunicare influențează opinia publică. Studiul explorează atât aspecte istorice, cât și contemporane, prezentând tehnici specifice de manipulare, impactul companiilor media și studiul de caz al proiectului Roșia Montană.

Cuprins:

1. Introducere

(Definirea comunicării și a rolului mass-media în influențarea percepțiilor sociale.)

2. Tehnici de manipulare

2.1 Piciorul în ușă

(Tehnica solicitărilor progresive pentru obținerea consimțământului.)

2.2 Mesaje subliminale

(Influența mesajelor ascunse asupra deciziilor publicului.)

3. Mass-media și manipularea

3.1 Companii majore

(Principalii actori din SUA și România în industria media.)

3.2 Elemente de manipulare

(Studiul tehnicilor vizuale și sonore în influențarea percepțiilor.)

4. Studiu de caz: Roșia Montană

4.1 Istoric

(Prezentarea contextului localității Roșia Montană.)

4.2 Planul de afaceri

(Impactul economic și social al proiectului.)

5. Concluzii

(Rezumatul impactului mass-media în modelarea opiniei publice.)

Caută printre cele peste 1000 de lucrări disponibile pe site-ul nostru!

Ți se pare prea complicat ?

Scapă de griji !

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *