Facultatea:

Facultatea de Științe Socio-Umane

Tema lucrării:

Antreprenoriatul în economiile contemporane: Caracteristici, etape și influențe asupra mediului antreprenorial

Numărul de pagini:

76

Rezumat

Antreprenoriatul reprezintă o sursă importantă de inovare și schimbare în economie, cu impact asupra productivității și competitivității. În contextul globalizării și tehnologiei, antreprenoriatul devine tot mai relevant pentru stimularea competitivității unei țări. Acest studiu se concentrează pe trăsăturile și comportamentul antreprenorilor români, cu accent pe etapele de început și evoluția afacerii lor. Lucrarea este structurată pe capitole care explorează conceptele de antreprenoriat, etapele de început ale unei afaceri, secretul succesului în afaceri, precum și un studiu de caz asupra companiei FLANCO INTERNATIONAL SRL. Profilul antreprenorului român este detaliat, subliniindu-se importanța motivației, viziunii și leadership-ului în succesul afacerilor. De asemenea, sunt prezentați factorii importanți care influențează mediul antreprenorial, cum ar fi legislația favorabilă, factorii sociali și financiari. Această lucrare oferă o privire de ansamblu asupra antreprenoriatului în economiile contemporane, evidențiind diversitatea și importanța acestuia în contextul actual.

Cuprins:

1. Antreprenoriatul în economiile contemporane

1.1 Antreprenor și antreprenoriat. Perspectiva conceptelor

1.1.1 Antreprenoriatul în forma întreprinderilor comerciale

1.1.2 Tipologia formelor mediului antreprenorial

1.1.3 Criteriile de clasificare a întreprinderilor

1.1.4 Factori importanți, cu influență asupra mediului antreprenorial

2. Start-up

2.1 Faza pre-decizionala

2.1.1 Identificarea oportunității

2.1.2 Dezvoltarea conceptului de afacere

2.1.3 Determinarea resurselor necesare

2.1.4 Obținerea resurselor necesare

2.2 Faza post-decizionala

2.2.1 Implementarea și managementul afacerii

2.2.2 Culegerea rezultatelor

3. Secretul succesului în afaceri

3.1 Promovarea

4. Omul de afaceri și imaginea sa

5. SC FLANCO INTERNATIONAL SRL

6. Concluziile finale

7. Bibliografia

Facultatea_de_Management_Financiar_Contabil_Studiu_privind_comportamentul_si_performanta_intreprinzatorului_roman_Constanta_2014_76.pdf

Facultatea:

Facultatea de Management Financiar Contabil

Tema lucrării:

Studiu privind comportamentul și performanța întreprinzătorului român

Numărul de pagini:

76

Rezumat

Lucrarea analizează comportamentul și performanțele antreprenorului român, punând accent pe etapele incipiente ale afacerilor și pe evoluția acestora. Studiul integrează teorii despre antreprenoriat, caracteristici ale întreprinzătorilor, tipologii de afaceri, precum și analiza unui studiu de caz al companiei Flanco Internațional SRL. Este evidențiat impactul stilului de conducere, al strategiilor de marketing și al gestionării resurselor asupra succesului antreprenorial.

Cuprins:

1. Introducere

(Contextul temei, importanța antreprenoriatului în economia contemporană.)

2. Antreprenoriatul în economiile contemporane

(Definiții, caracteristici, etape și modele teoretice ale antreprenoriatului.)

3. Start-up

(Etapele pre-decizionale, post-decizionale și importanța organizării în afaceri.)

4. Stiluri de performanță și de conducere

(Analiza diferitelor stiluri manageriale și comunicarea în mediul antreprenorial.)

5. Promovarea afacerii

(Rolul marketingului și strategiile de promovare în succesul afacerii.)

6. Studiu de caz – Flanco Internațional SRL

6.1 Valorile companiei

(Impactul valorilor organizaționale asupra reabilitării companiei după insolvență.)

6.2 Strategii de marketing

(Fuziuni, acorduri și rolul conducătorilor în restructurarea companiei.)

6.3 Povestea reabilitării

(Cum a revenit Flanco din insolvență și lecțiile pentru antreprenori.)

7. Concluzii

(Relevanța cercetării pentru înțelegerea comportamentului antreprenorial și aplicabilitatea rezultatelor.)

Caută printre cele peste 1000 de lucrări disponibile pe site-ul nostru!

Ți se pare prea complicat ?

Scapă de griji !

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *